Pri nákupe nad 80€ doprava zdarma!

0

Doprava a platba

Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v objednávke predávajúcim.

Kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti. 

Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (poštou alebo kuriérom), prípadne odovzdaný osobne v mieste predaja.

Tovar bude odoslaný v rámci lehoty uvedenej na internetovom obchode.

V prípade platby vopred prevodom na účet odošle predávajúci tovar až po prijatí platby, takže dodacia lehota bude predĺžená o dobu potrebnú na prijatie platby.

Pokiaľ je tovar odosielaný kuriérom a zásielka nepríde kupujúcemu do 3 dní od prijatia e-mailu s oznámením o odoslaní objednávky, môže sa kupujúci informovať na zásielku na u kuriérskej služby na základe identifikačného čísla zásielky, ktoré posiela predávajúci ako súčasť oznámenia o odoslaní zásielky.

V prípade, že nebude predávajúci schopný odoslať tovar v uvedených lehotách, jeho pracovníci budú kontaktovať kupujúceho e-mailom príp. telefonicky a oznámia mu termín odoslania, resp. ponúknu adekvátny alternatívny tovar ako náhradu za objednaný.

 

Za poštovné a balné objednaného tovaru predávajúci účtuje náklady vo výške: 

Zaslanie kuriérskou službou v rámci Slovenska: 5 EUR
Zasanie Packeta baíkobox: 4 EUR
Pri objednávke nad 80 EUR: poštovné zadarma.

 

 

V prípade objednania tovaru v jednej zásielke v celkovej hodnote nad 80 € je zaslanie v rámci Slovenskej republiky zdarma. Informáciu o doručovaní zásielok mimo územia SR, ceny poštovného a balného zašle predávajúci na vyžiadanie kupujúceho.

Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku a to bezprostredne pri jeho doručení. Ak kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je poškodený, je povinný bezodkladne túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o poškodenia tovaru. 

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru. 

Kupujúci ku každej zásielke obdrží faktúru, ktorá zároveň slúži ako záručný list.

Zmluvné strany sa dohodli, že tovar je možné uhradiť v hotovosti, platbou na dobierku resp. platbou vopred na účet predávajúceho.

Prihláste sa na odber nášho newslettera!