Reklamačný poriadok
Ako postupovať pri reklamácii tovaru
Všetok tovar zakúpený v našom e-shope podlieha záručnej dobe v zmysle platnej legislatívy Slovenskej republiky. Snažíme sa zabezpečiť maximálnu kvalitu produktov, ale ak sa napriek tomu vyskytne vada, postupujte, prosím, nasledovne:
1. Uplatnenie reklamácie
Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady, a to písomnou formou (ideálne e-mailom) alebo zaslaním tovaru na našu adresu.
V reklamačnom oznámení uveďte:
-
Číslo objednávky (alebo priložte kópiu faktúry/dokladu o kúpe).
-
Presný popis vady (čo je poškodené a ako sa vada prejavuje).
-
Váš návrh riešenia (napr. oprava, výmena tovaru, zľava z ceny, alebo odstúpenie od zmluvy).
-
Vaše kontaktné údaje (telefón a e-mail).
2. Odoslanie tovaru
Reklamovaný tovar zašlite na adresu:
MŠK Žilina, a.s.
Fanshop
Športová 9
010 01 Žilina
-
Tovar musí byť kompletný, čistý a zaslaný v primeranom obale, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu počas prepravy.
-
Náklady na prepravu tovaru k nám hradí kupujúci. V prípade oprávnenej reklamácie Vám budú tieto náklady preplatené.
-
Tovar neposielajte na dobierku. Takto zaslaný tovar neprevezmeme.
3. Lehoty vybavenia reklamácie
O prijatí reklamácie Vás budeme informovať.
-
Vybavenie reklamácie, vrátane odstránenia vady, prebehne najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
-
O výsledku reklamácie Vás budeme informovať v zákonnej lehote.
Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu (Vrátenie tovaru)
Ak ste spotrebiteľ, máte právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.
-
Podmienky: Tovar musí byť nenosený, nepoužitý, nepoškodený a pokiaľ možno v originálnom obale.
-
Vylúčenie: Odstúpenie od zmluvy nie je možné pri tovare upravenom na želanie spotrebiteľa (napríklad dres s vlastnou potlačou mena a čísla).
-
Pre odstúpenie použite prosím formulár na odstúpenie od zmluvy (ak ho máte na stránke) alebo napíšte písomné vyhlásenie.